|
Foutmelding Internet explorer
|
|
28-12-2008, 15:06
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
Foutmelding Internet explorer
Als ik 2 internet pagina's open heb en ik sluit er 1 af krijg ik de volgende foutmelding:
In internet explorer is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor het ongemak. U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Handtekening van de fout: AppName: iexplore.exe AppVer: 7.0.6000.16762 ModName: unknown ModVer: 0.0.0.0 Offset: 00000000 Deze melding is gekomen sinds gistermiddag. Toen heb ik de software van mijn oude printer verwijderd omdat ik een nieuwe heb gekocht en deze daarna heb geinstaleerd. Alvast bedankt Gr. Liesbeth |
|||
|
28-12-2008, 17:30
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: Foutmelding Internet explorer
Hallo Liesbeth,
Het kan zijn dat je probleem veroorzaakt wordt door een invoegtoepassing. Best dat je deze allemaal uitschakelt, en dan controleert of het probleem opgelost is. Indien het dan opgelost is, schakel je de invoegtoepassing één voor één weer in. Na dat je een invoegtoepassing ingeschakeld hebt, controleer je elke keer opnieuw of het probleem zich voordoet. Hoe je de invoegtoepassingen uitschakelt kan je hier lezen: http://users.telenet.be/marcvn/spyware/1514602.htm Microsoft MVP - Consumer Security
Sometimes you can't make it on your own Spyware, malware - Hoe kom ik er vanaf? |
|||
|
06-02-2009, 13:37
Bericht: #3
|
|||
|
|||
|
RE: Foutmelding Internet explorer
Bedankt voor de hulp, de foutmelding is inderdaad weg.
Sorry voor de late reactie. Gr. Liesbeth |
|||
|
|