Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Micromaniac
12-12-2009, 17:06
Bericht: #1
Micromaniac
Mijn naam is Micromaniac (aka Matrix op m'n eigen forum en Probleempje op HijackThis.nl) en ik beheer een website, forum en weblog over pc beveiligen voor de beginnende/onwetende gebruiker. Ik werk samen met PCWebPlus van Maxstar.

Wij van pcbeveiligen bieden informatie, instructies, handleidingen, testverslagen etc. Op ons forum helpen we mensen met allerlei pc beveiligingsproblemen.

Gezien mijn HJT.nl opleiding (momenteel HIO3) heb ik mijn status op BlueMedicine laten aanpassen naar 'security recruit' (ik was al langer op Blue medicine geregistreerd)
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-12-2009, 17:07
Bericht: #2
RE: Micromaniac
Even een klein vraagje tussendoor;
Als je op HJT.nl de status 'helper' hebt bereikt, mag je hier op BlueMedicine dan ook aan de slag?
Reageren op dit bericht
12-12-2009, 17:42 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-12-2009 om 18:40 door Marckie.)
Bericht: #3
Niet in de hijackthissectie.
Dat mag enkel wanneer je op dit forum de status Securtiy analyst (of hoger) hebt.
Welkom trouwens. Icon_smile

Reageren op dit bericht
12-12-2009, 19:34
Bericht: #4
(12-12-2009 17:42)Marckie schreef:  Dat mag enkel wanneer je op dit forum de status Securtiy analyst (of hoger) hebt.

Dat leek me al logisch..Icon_mrgreen
Reageren op dit bericht
13-12-2009, 21:38
Bericht: #5
Micromaniac, welkom op BM.

Greetings, Kirk Icon_wink

Antispywarescanners - Antivirus scanners - Online scanners - Preventie - Mijn computer is traag - Spyware: Hoe kom ik er vanaf

Hebben we je geholpen? Uw bijdrage wordt op prijs gesteld om BlueMedicine het gevecht tegen malware te laten voortzetten.

[Afbeelding: mwc_sign4S.jpg]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Quick Theme:

Contact opnemenBlueMedicine SiteNaar bovenNaar inhoudArchiefmodusRSS-syndicatie